Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Wymagania
- osoby ze statusem studenta,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Oferujemy
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- kursy językowe,
- eventy firmowe,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."