Nazwa pracodawcy:
Contact Center Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-05-09

Nr referencyjny:
9019207pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
 
Główne zadania realizowane na stanowisku:


  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),

  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,

  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,

  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.


Wymagania
Poszukiwane kompetencje:


  • osoby ze statusem studenta,

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • punktualność,

  • zaangażowanie i odpowiedzialność,

  • znajomość obsługi komputera,

  • łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.


Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!


 


Oferujemy
Naszym pracownikom oferujemy:


  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,

  • kartę multisport,

  • prywatną opiekę zdrowotną,

  • kursy językowe,

  • eventy firmowe,

  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."