Nazwa pracodawcy:
Orange Polska S.A.

Data dodania:
2024-05-09

Nr referencyjny:
9019516pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Orange Polska S.A.

Kierownik / Kierowniczka Wydziału DevOps

Opis stanowiska

  • Szkolenia menedżerskie.

  • Programy rozwojowe.

  • Rekrutacje wewnętrzne.


Wymagania

  • Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  • Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.

  • Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.

  • Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.

  • Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.

  • Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.

  • Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

  • Masz doświadczenie w pracy w kierowaniu zespołami technicznymi w obszarze IT

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Masz doświadczenie w kreowaniu nowych rozwiązań w obszarze IT

  • Masz doświadczenie w pracy w branży telekomunikacyjnej (mile widziane)

  • Potrafisz inspirować zespół do znajdowania nowych rozwiązań.

  • Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.

  • Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.

  • Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej


Dodatkowe:


  • Znajomość koncepcji BFF, CMS, Process Manager, Headless, restAPI

  • Umiejętność współpracy na różnych szczeblach organizacyjnych w dynamicznym i szybko zmieniającym się otoczeniu. 

  • Elastyczne podejście do rozwiązywania problemów

  • Kierowanie kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów realizujących zadania rozwoju (Dev) i utrzymania (Ops) systemów informatycznych w obszarze systemów IT

  • Zarządzanie współpracą między zespołami technicznymi i biznesowymi.

  • Identyfikacja obszarów technologicznych wymagających usprawnień, przygotowywanie wytycznych i realizacja zmian w obszarze IT

  • Utrzymanie i zarządzanie (Ops) systemami obsługowymi w obszarze w modelu DevOps, w szczególności obsługa incydentów, problemów i awarii.

  • Współpraca z innymi zespołami DevOps w zakresie zapewnienia stabilności i jakości

  • Rozwiązywanie problemów technicznych.            


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."