Nazwa pracodawcy:
Diabetyk24 Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-05-09

Nr referencyjny:
9018859pra

Miejsce pracy:
Polska, Łódź

Kontakt:

Diabetyk24 Sp. z o.o.

Konsultant Medyczny w sklepie medycznym (Fizjoterapeuta, Technik farmacji)

Opis stanowiska

  • Praca polega na rozmowie z Pacjentami w sklepie medycznym, rozpoznawaniu ich potrzeb oraz wsparciu w wyborze najlepszych produktów, jak również na realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne.

  • Dodatkowo obowiązkiem pracownika jest dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i refundacyjnych oraz telefoniczny kontakt z Pacjentem.

  • Współpraca z dostawcami, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Pacjentami.


Wymagania

  • Fizjoterapeuta, technik farmacji, farmaceuta z aktywnym PWZ - warunek konieczny.

  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.

  • Praktyczna znajomość zagadnień refundacyjnych.

  • Doświadczenie w pracy przy realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne eZWM.

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.

  • Samodzielność - samodzielne planowanie oraz organizacja pracy, w celu zapewnienia płynności funkcjonowania sklepu, podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu ewentualnych problemów Klientów, udzielaniu informacji o produktach, podejmowanie działań w celu poprawy wyglądu sklepu, uzupełnianie towarów na półkach, utrzymywanie porządku w sklepie.

  • Umiejętność budowania relacji ze współpracownikami oraz kontrahentami firmy - pomimo samodzielności w działaniu, osoba na tym stanowisku powinna także umieć współpracować z innymi osobami w zespole, chętnie dzielić się informacjami, wspierać innych pracowników sklepu i angażować się w realizację wspólnych celów.

  • Komunikatywność - umiejętność klarownego i jasnego przekazywania Klientom informacji o ofercie produktowej, budowania atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.

  • Zorientowanie na sukces firmy - stałe poszerzanie i aktualizowanie wiedzy w celu skutecznego reprezentowania naszej firmy i obsługi Klienta/Pacjenta.


Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • szkolenia dostosowane do profilu stanowiska, w tym szkolenia dotyczące produktów i refundacji;

  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 8.00 - 16.00, wolne weekendy;

  • wydarzenia integracyjne;

  • program poleceń pracowniczych;

  • prywatną opiekę medyczną;

  • ubezpieczenie na życie;

  • dofinansowanie zajęć sportowych;

  • brak dress code'u;

  • wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."