Lotte Wedel Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka Administracji Personalnej i Płac
Opis stanowiska
- Naliczanie listy płac UoP oraz UCP oraz przygotowywanie przelewów
- Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, PPK
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz spraw osobowych związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem i przekształcaniem stosunku pracy
- Prowadzenie czynności administracyjnych z zakresu ZFŚS oraz rozliczanie Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej
- Współdziałanie z różnymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw pracowniczych, w tym bieżąca obsługa pracowników związana ze stosunkiem pracy
- Wsparcie w realizacji projektów z obszaru HR z zakresu Administracji Personalnej i Płac w tym raportowanie
- Kontakt z dostawcą zewnętrznym w sprawach kompleksowej obsługi legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców
- Aktualizacja struktur organizacyjnych w języku polskim i angielskim
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
- 3 lata doświadczenie w pracy w zespole kadr i płac na samodzielnym stanowisku
- Preferowane doświadczenie w pracy w dużej firmie min. 800 pracowników
- Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń i przepisów prawa pracy
- Znajomość programów Płatnik i TETA (warunek konieczny)
- Znajomość środowiska MS Office
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Odpowiedzialność, dokładność, elastyczność
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Zdolność do podejmowania szybkich decyzji
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."