Dermotechnika Sp.j.
Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń
Opis stanowiska
- sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych
- nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi
- zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne
- po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i edukował/a Klientów
- badał/a potrzeby potencjalnych Klientów i dopasowywał/a rozwiązania skrojone na miarę
- realizował/a kampanie marketingowe
- kreatywnie i aktywnie obsługiwał/a social media
- tworzył/a grafiki i kreował/a treści w internecie.
Wymagania
- pozytywnie podchodzisz do świata
- uwielbiasz kontakt z ludźmi
- masz doświadczenie w obsłudze Klienta indywidualnego lub/i biznesowego
- potrafisz pozyskiwać Klientów lub chcesz się tego nauczyć
- organizacja pracy własnej jest Twoją mocną stroną
- jesteś fanem social mediów
- szukasz wyjątkowego miejsca pracy
- obsługa komputera i podstawowych programów biurowych
- mile widziani studenci kierunku kosmetyka/kosmetologia lub osoby związane z branżą kosmetyczną.
Oferujemy
- zatrudnienie B2B
- stabilną i długofalową współpracę
- dodatkowe szkolenia sprzedażowe, kosmetologiczne
- przyjazną atmosferę
- pracę w gronie ambitnych osób
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia + prowizja
- samodzielność w działaniu i liczne wyzwania
- wsparcie merytoryczne zespołu i świetną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zagraniczne oraz udział w targach, eventach itp.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."