Nazwa pracodawcy:
NES Global Talent

Data dodania:
2024-05-08

Nr referencyjny:
9016906pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

NES Global Talent

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Opis stanowiska
Zadania:


  • Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych.

  • Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych. Identyfikowanie i opracowywanie modeli optymalnego dochodu (zarządzanie przychodami), kanałów dystrybucji, cen i strategii rozwoju nowych produktów.

  • Poszukiwanie nowych projektów: Aktywne poszukiwanie nowych projektów budowlanych, negocjacje i nawiązywanie współpracy z klientami i partnerami w koordynacji z zespołami handlowymi i dyrektorami obszarów.

  • Rozwijanie relacji z klientami: Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, dostosowywanie oferty do ich potrzeb.

  • Rozwijanie relacji z parterami: Identyfikowanie i negocjowanie strategicznych partnerstw, w tym umów finansowych, wymiany klientów i praw własności intelektualnej

  • Zarządzanie zespołem ds. rozwoju biznesu: Jeśli dział ds. rozwoju biznesu jest rozbudowany, dyrektor może być odpowiedzialny za zarządzanie zespołem pracowników, nadzorowanie ich pracy i rozwijanie kompetencji. Funkcjonalna koordynacja działalności działów handlowych w każdym obszarze.

  • Opracowywanie strategii promocyjnej: Współpraca z działem PR w celu opracowania skutecznych strategii promocyjnych i marketingowych, pod nadzorem i zatwierdzeniem działań przez wiceprezesa

  • Monitorowanie wskaźników biznesowych: średnioterminowych/długoterminowych trendów rynkowych, gromadzenie danych na temat konkurencji w celu wniesienia wkładu w strategiczne dyskusje planowania handlowego

  • Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań: Identyfikowanie możliwości wzrostu, innowacji modelu biznesowego i promowanie inicjatyw przekrojowych między jednostkami biznesowymi

  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych obszarów działalności: ustalanie priorytetów i śledzenie inwestycji poprzez nowe inicjatywy rozwoju produktów, a wszystko to musi być poparte kompleksową analizą informacji, aby móc podejmować najlepsze możliwe decyzje

  • Współpraca z innymi działami: Skoordynowanie działań ds. rozwoju biznesu z innymi działami firmy, takimi jak produkcja, finanse, zakupy, aby zapewnić spójność działań. Odpowiedzialni za identyfikację wewnętrznych i zewnętrznych problemów strategicznych, które mogą mieć wpływ na wzrost i rentowność organizacji


Wymagania
Wymagania:


  • Podobne doświadczenie, na zbliżonej pozycji: Dyrektor Handlowy, Business Development Manager/Director, wymagane minimum 5 lat doświadczenia, w różnych typach budownictwa może doświadczenie: projekty infrastrukturalne, energetyczne, przemysłowe, budownictwo ogólne, zarówno klienci publiczni jak i prywatni.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

  • Prawo jazdy i gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie Polski


Oferujemy
Oferujemy:


  • Wysoka ranga stanowiska – bezpośrednio pod jednym z członków zarządu

  • Zespół – jedna osoba Koordynator ds. Rozwoju Biznesu plus funkcjonalnie podlegaliby mu dyrektorzy handlowi poszczególnych obszarów (2 osoby są w zakresie budownictwa ogólnego, 1 w en energetyce)

  • Niezbędne narzędzia pracy (służbowe auto, telefon, notebook)

  • Elastyczne rozpoczynanie pracy

  • Premia Roczna

  • Możliwość wejścia w skład rady nadzorczej spółki.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."