Vetlab Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Przyjmowanie materiału do badań,
- Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
- Telefoniczna i osobista obsługa klientów,
- Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
- Prowadzenie spraw biurowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
- Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
- Biegła znajomość obsługi komputera,
- Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Umiejętność organizacji pracy,
- Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczania,
- Dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."